“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

Oh, the skies 天空
tumbling from your eyes 在你眼眸中骤然崩碎
So sublime, 这场终将结束的追逐
the chase to end all time 华美如此
Seasons call and fall, 四季接踵而至
from grace and uniform 步调优雅协调
Anatomical 如解剖学般精准
and metaphysical 又如形而上学般无法猜透

Oh, the dye, 血红的太阳
a blood red setting sun 是染料
rushing through my veins 在我的血液里奔腾
burning up my skin 烧尽了我的皮肤
I will survive 我会活下去
live and thrive 好好地活着
Win this deadly game 在这场致命的游戏里生存
Love crime 爱之罪
Love crime 爱之恶
I will survive, 我会活下去
live and thrive 坚强地活着
I will survive 我会活下去
I will... 我会的


Love Crime

written and performed by Siouxsie Sioux / Brian Reitzell



评论(2)
热度(163)
  1. 共3人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER