“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

James Cameron's Story of Science Fiction. 2018.

Doctor Who. 2005-2018.

It doesn't matter where you are, in the jungle or the desert or the moon. However lost you may feel, you'll never really be lost. Not really. 

Because I'll always be here. And I'll always come and find you. Every single time.

不管你身在何处,在丛林中、沙漠里,或是远在月球,不管你感觉如何迷失,你永远都不会真的迷失,永远不会。

因为我永远都在,我总会找到你的,每一次都会。


There are billions and millions of unlived days for every day we live.

我们每度过一天,都有千千万万个未曾活过的日子与我们擦肩而过。


I don't care that you got old,I care that we didn't grow old together.

我不介意你变老了,我介意的是我没有陪你一起到老。


博文归档(持续更新)



评论(6)
热度(366)
  1. 共16人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER