“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

La leggenda del pianista sull'oceano 海上钢琴师. 1998.

It wasn't what I saw that stopped me, Max. It was what I didn't see. You understand that? What I didn't see. In all that sprawling city there was everything except an end.

阻止了我的脚步的,并不是我所看见的东西,而是我所无法看见的那些东西。你明白么?我看不见的那些。在那个无限蔓延的城市里,什么东西都有,可惟独没有尽头。


博文归档(持续更新)

影视剧资源下载指南

评论(24)
热度(1887)
  1. 共62人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER