“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

Crimes and Misdemeanors. 1989.

I remember the staff at our public school. We had a saying, "Those who can't do, teach...and those who can't teach, teach gym. " And those who couldn't do anything, I think, were assigned to our school.

我记得我们公立学校的那些老师。你知道有这样的说法:那些干不了啥事的,就去教书;那些教不了啥书的,就去教体育。那些啥事都干不了的,我想,都被派到我们学校来了。

——《安妮·霍尔》


博文归档(持续更新)

影视剧资源下载指南

评论
热度(78)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER