“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

The Lord of the Rings & The Hobbit

I've found it is the small things, everyday deeds of ordinary folk that keeps the darkness at bay. Simple acts of kindness and love.

我觉得将黑暗拒之门外的,不是什么惊天之功,而是普通人每天的所作所为,他们平凡的善行义举。 




评论
热度(143)
  1. 共5人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER