“只要畏惧我,敬爱我,听我的话,我就会成为你的奴隶?”
微博:LaurenceAnyways-LOFTER

Atonement. 2007.

The lovers survive and flourish. As long as there is a single copy, a solitary typescript of my final draft, then my spontaneous, fortuitous sister and her medical prince survive to love.

有情人生生不息。只要我最后一稿的打印孤本留存于世,那么我那纯洁率性而有奇缘的姐姐和她的医生王子定会相亲相爱,直到地老天荒。

评论
热度(106)
  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据

© Laurence Anyways | Powered by LOFTER